Beiträge von LeMaestro
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Freut mich und schön wenn man selber den Fehler findet... Viel Spaß dann beim Online Fliegen.

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Die beste deutsche Hip Hop Combo löst sich auf...R.I.P Blumentopf :(.
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Zitat von Kok
It's not a single bug, in fact we are talking about dozens of bugs. The software is basically feature ready, meaning all elements are now included, they just need to be made to work as expected.
There will be a new build today or tomorrow and then we'll know more. -
Glaube das ist egal....dumme Frage aber passiert schnell:
Zitat von Michael<Path>C:\Program Files (x86)\IVAO\IvAp v2\ivap_fsx_bootstrap.dll</Path>
Der Pfad ist richtig?
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Ja, aber wie du am Beitragszähler siehst, neu angemeldet. Rainer hatte das Forum freiwillig verlassen.
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Ach genau: Hast du bei der IVAP Installation die alte FSUIPC Version installieren lassen? Da kann man ein Häkchen setzen.
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Jungs!
Zeit für Gossip. Endlich mal wieder Stimmung in der FS-Szene! Allerdings mit einem etwas erschreckendem Venema. Also, legt die Wendy, Closer und die Bunte von Mutti zur Seite. Es wird Ernst!
Der offene Brief
Ein offener Brief von Simflight, Flusinews etc. an ORBX weil:
Zitat von Simflight.deEinige der Print- und Onlinemedien zur Flugsimulation haben sich entschlossen, John Venema (ORBX Chef), einen offenen Brief zu senden. Hintergrund war die Ankündigung seitens ORBX‘ zwar unseren Reviewern ein Rezensionsexemplar zur Verfügung stellen zu wollen, dieses aber nicht mehr mit Updates zu versorgen.
Mit der Begründung:
Zitat von Simflight.deUnser Standpunkt hierzu ist, dass die Zeit und Mühe, die in solch einem Review steckt, auch honoriert werden sollte. Und dies mit einem Produkt ohne Einschränkungen. Der Download wurde bereits übergeben, ein finanzieller Verlust ist somit nicht zu sehen, wenn man die Updates auch an Rezensenten ausliefert.
http://www.simflight.de/2015/10/19/in-…hn-venema-orbx/
Ich verstehe den Standpunkt der Reviewer. Immerhin handelt es sich um eine kleine Community und jeder profitiert hier von jedem!
Die Antwort
Die Antwort folgte prompt und zwar ganz schön gesalzen!
Zitat von John Venema (ORBX)Alles anzeigenHello gentlemen,
So you feel the best way to discuss this private and business-confidential email between Orbx and its press recipients is by publishing an ‚open letter‘ on public websites? Using Tino’s blog as one example:
http://www.fsvisions.nl/open-brief-aan…a-ceo-van-orbx/
http://www.fsvisions.nl/wp-content/upl…tterEN-orbx.pdf
(I have included translated images for Ed Correia’s benefit).To quote your letter: „The popularity of Orbx is not simply caused by great products – extensive reports by news sites are, to a large extent, also reasons for the success of your company."
I think you all have too high an estimate of the impact your reviews have on Orbx sales. I buy Porsche cars because they are the best sport cars in the world. I buy Apple devices because of their beautify and craftsmanship and because they just work. In the same way, people buy Orbx products because they are the best quality, have very few bugs, are developed with passion, come with world class support, are updated for free and every single release is of a consistently high quality.
People don’t wait until a website or blog posts a review before they decide to purchase Orbx products. And certainly they don’t wait for print media which always lags 90-120 days behind. I know this for a fact, because 90% of the year one sales of any Orbx products happen *before* any reviews are published, with the exception of exclusive preview Twitch broadcasts. And even those broadcast are measured in dozens of views, not even hundreds. If they want to see our products in action usually there are a dozen YouTube videos available within days of launch. The world has changed; we don’t even spend money on making our own videos anymore, because there’s just no need to do it.
Our customers are our biggest and most valuable assets, and they are the best advertisers for us. Their loyalty to Orbx has been achieved through a decade of hard work and respect for them. It’s a mutually beneficial relationship.
Sorry gentlemen, your very immature public action has made my mind up.@Ed, there will be no further free preview copies of Orbx products in any form forfsmagazin.de, simflight.de, flusinews.de, and fsvisions.nl
Perhaps if you retract this ‚open letter‘ from your websites with an equally public apology I may consider your future access to free Orbx review copies.
In the meantime, there’s nothing to prevent you from opening accounts at FSS and purchasing copies for review in your publications. We have FTX Germany North being released in the new year, I am sure you readers will be most interested in that product.
All the best!http://www.simflight.de/2015/10/19/in-…hn-venema-orbx/
Die Highlights - quasi als Slow-Motion:
Zitat von John VenemaI think you all have too high an estimate of the impact your reviews have on Orbx sales. I buy Porsche cars because they are the best sport cars in the world. I buy Apple devices because of their beautify and craftsmanship and because they just work. In the same way, people buy Orbx products because they are the best quality, have very few bugs, are developed with passion, come with world class support, are updated for free and every single release is of a consistently high quality.
Zitat von John Venema@Ed, there will be no further free preview copies of Orbx products in any form forfsmagazin.de, simflight.de, flusinews.de, and fsvisions.nl
Perhaps if you retract this ‚open letter‘ from your websites with an equally public apology I may consider your future access to free Orbx review copies.In the meantime, there’s nothing to prevent you from opening accounts at FSS and purchasing copies for review in your publications. We have FTX Germany North being released in the new year, I am sure you readers will be most interested in that product.

Schade das @Overflow nicht mehr dabei ist...der hätte jetzt seinen Spaß.
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Stell trotzdem mal bitte deine dll.xml mit IVAP Eintrag hier rein!
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Wenn ich den Prep. V3 starte, erscheint kurz der blaue Ladebalken...
Kann sein das ich was überlesen hab / was falsch verstanden habe: Welcher blauer Ladebalken denn? Der direkt nach dem Start der P3D.exe oder nach der Auswahl eines Flug's. Und confirm: Du startest erst den IVAP und dann den P3D?
Poste mal den Inhalt deiner dll.xml hier hin! Da es bei den anderen ja Problem los klappt, liegt der Fehler wohl (leider) eher beim User...nicht das du dir irgendwo was zerschossen hast. -
Das ist zum Einstieg schon einmal richtig gut fürs Image !
Eigentlich ganz interessant: Da der Flug unter 4U Nummer flog, haben die meisten Medien auch von einem "Germanwings" Flieger berichtet. Jede kleine Meldung mit "Germanwings" ist dieses Jahr leider gefundenes Fressen und generiert Klicks. Auf der anderen Seite wird die neue, unbefleckte, Marke nicht in Mitleidenschaft gezogen und so dürfte das Image unter Laien kaum darunter gelitten haben.
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...was die Werbeagenturen den Airlines da momentan für kack neue Brandings und Paints anbieten.
Die bieten den Airlines das an, was sie an Geld reinstecken wollen.
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Ich halte dagegen:
SATA nennt sich Azore Airlines, übernimmt ein A330 und paintet ein Wal drauf:
http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=9449
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