Ich hab n 'Sixpack' im Auto unter der Haube und eins im Kühlschrank. Ich bin glücklich ![]()
Beiträge von Artur
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Pack da mal GE90-110b drunter... sieht bestimmt lustig aus

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Oder Vancouver...

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Geht es hier nicht eigentlich um 'Eure', also 'unsere' Autos?
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Immer ruhig
Gib mir 10 minuten, muss noch was erledigen, dann bin ich da 
In 10 min bin ich schon fast weg..
Also mach die Hose wieder zu und komm aufn TS.
:ironie: -
Goof: Komma TS..

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Pedale bringen ein echtes + an Realismus (realistische Kontrolle der Ruder, differentiales Bremsen) ... das lohnt sich !
Welche Pedale würdest du empfehlen? Da ist es ja das gleiche spiel wie mit dem Yoke..
Ich kam halt auf den Gedanken zu wechseln, als ich den CH Pro Flight für 70€ gesehen habe... Das ist schon ein Schnäppchen
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Guten Morgen zusammen,
ich habe mich heute entschieden, meinen X52 an den Nagel zu hängen und mir n Yoke zu kaufen.
Leider gibts da, genau wie auch beim Joystick, mehrere Produkte von konkurrierenden Unternehmen...
Die beiden Produkte, die für mich in Frage kommen würden, wären der CH Pro Flight Yoke, den ich für knapp 70 Taler schießen könnte, oder doch wieder was aus dem Hause Saitek (mit Throttle Quadrant) für knapp 150 Tacken.Deshalb wollte ich mal hier Fragen: Welchen habt ihr? Was sind eure erfahrungen? Welchen empfehlt ihr?
Oder soll ich mir für das Geld lieber Rudder Pedals für meinen X52 kaufen?Danke schonmal im vorraus

Gruß,
Artur
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ZitatAlles anzeigen
BlackBox Simulation - Comment regarding A330We have noticed a few negative comments regarding the future "Airbus X'treme A330" release. This is inevitable as its been very clear to us (for a long time, and especially in FlightSim) that you "cannot please all of the people all of the time"
We felt it prudent to explain the reasons behind our decision to release "Airbus X'treme A330" Prologue in the very near future and to help alleviate any fears regarding the continued development of "Airbus X'treme A320"
Our aims are twofold and I hope this goes some way to explaining our position and strategy.
1) There is a gap in the market for a top quality Airbus A330 and we felt it good business to take the lead with this Aircraft before another FSL, Axe, BBS battle commenced. Many voices have been heard asking for this Long Haul Airbus and we decided the timing was right for us to fill this demand. The new product will be priced the same as the A320 and have the same Update strategy. The A330 Product will contain A330-200 in RR, GE and PW Versions, A330-300 with the same 3 engine types. Also the new A330-200F and MRTT Will be incuded, giving you 10 or 11 different A330's to haul across the virtual skies.
2) "Airbus X'treme A320" is of course Unfinished and we are fully aware that our commitments to this product and its valued customers are paramount. Updates to "prologue" are still our top priority and will continue to be developed with no added delay due to A330. However.... As the commonality between the "Species" is well known, it made perfect business sense for us to combine the two and develop them together, Upgrading each as we progress. Further to this is the financial aspect. As most of you know, we are a small company of just two people and although our overheads are not high, we still need regular income to allow us to continue with development and to consider future products (as does any company) We anticipate that the release of this second Product "A330 Prologue" will bring in adequate income to facilitate our continued development of both products.
We would also like alleviate any fears of further delays in upgrades due to the additional A330 product. BBS work on the seperate and individual parts of the development (Modelling, FDE, sounds, Systems etc) and most of the modelling, sound & FDE has been completed for the A320 series. This means while the coding, of new systems and instrumentation are being developed for future Updates. The workloads in Modelling, FDE and other items have eased substantially. This has allowed adequate time for the development of the A330 without taking time from the A320 development. It makes perfect sense for us to have productivity from Both sides of the company especially if this means we can release another great and much demanded product!
Thank you .. BBS
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Die TufTuf nach PMI

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und das im Steigflug mit 9500 ft V/S
Oder im Sinkflug mit -2500ft/min..

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Simulanten könnten ja bescheißen... dad wäre langweilig...
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Genau das habe ich schon versucht. Leider scheint es mit dem neuesten Cycle nicht mehr zu funktionieren. Ich bekomme nur noch Fehlermeldungen. Aber trotzdem danke !
Mit dem neusten Cycle soll es generell viele Probleme geben bezgl. STARs wie ich gehört habe. Deswegen habe ich noch 1301 drauf. -
Gute Nacht, Ihr lieben.

Gute Nacht lieber Toto. :zunge:
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Diese Winglets sehen einfach furchtbar aus am Airbus :wacko:
:Arschvoll: Sharklets, nicht Winglets
Aber du hast recht!
Es geht doch nichts über die Raked Wingtips an einer 777 
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Ich habe seit v3.1 auch keine Probleme mehr

Gesendet von meinem HTC One X+ mit Tapatalk 2
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Das ist also die Anflugkarte für MUC?
:ironie:
Hahaha
Na klar, das sind die neuen LIDOH Charts made in Taiwan...
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Letzter Blick ins Cockpit nach einem kurzen Flug von DUS nach MUC.
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Hansens haben im letzten Jahr fast 1 Mrd. Euro verdient und sind immernoch auf Sparkurs... Naja, wenns hilft
