Beiträge von The Big Lebowski
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Hier sieht man wie der Flieger gebaut wird.....:
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Mein Mod- Kollege Falkenburger schlug wieder zu:
Schöner Anflug:
[video]http://www.myvideo.de/watch/7845441/…_at_Evenes_ENEV[/video]
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Zitat
ebühren werden für urheberrechtlich geschützte Werke fällig, deren Rechte eine Verwertungsgesellschaft besitzt. Noten und Texte älterer Lieder, deren Urheberrecht bereits erloschen ist, dürfen aber nach wie vor beliebig oft vervielfältigt werden. Am Gedenktag des Heiligen Martin an diesem Donnerstag (11. November) organisieren zahlreiche Kindergärten traditionell Laternenumzüge.
Die VG (Verwertungsgesellschaft) Musikedition habe 2009 zusammen mit der Gema den Kindergärten in Deutschland einen Lizenzvertrag angeboten, sagte der Geschäftsführer der VG, Christian Krauß. Damit hätten Kindergärten rechtliche Klarheit, wenn es darum geht, aus Liederbüchern zu kopieren. "Denn es gibt in Deutschland ein absolutes Kopierverbot für Noten", betonte Krauß. "In der Vergangenheit gab es für Kindergärten keine Möglichkeit, legal Kopien von einzelnen Liedern anzufertigen." Die Kindergärten hätten sich laut geltendem Recht die Liederbücher in der benötigten Stückzahl kaufen müssen.
Die Lizenzvereinbarung sieht vor, dass bei der Erstellung von bis zu 500 Kopien 56 Euro pro Jahr fällig werden, kirchliche oder kommunale Kindergärten müssen 44,80 Euro zahlen. Der Beitrag sei eine "kleine Kompensation für nicht verkaufte Liederbücher", sagte Krauß. Schließlich seien Publikationen für Kinderlieder meist sehr aufwendig. "Wenn man das den Verantwortlichen genauer erklärt, stoßen wir auf großes Verständnis."
Erster April ist doch schon vorbei, oder??

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In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Along the long road and on down to the causeway
Do they still LIVE there by the cut
There was a ragged band that followed in our footsteps
Running before time took our dreams away
Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground
To a life consumed by slow decayThe grass was greener
The light was brighter
With friends surrounded
The nights of wonderLooking beyond the embers of bridges glowing behind us
To a glimpse of how green it was on the other side
Steps taken forwards but sleepwalking back again
Dragged by the force of some inner tide
At a higher altitude with flag unfurled
We reached the dizzy heights of that dreamed up worldEncumbered forever by desire and ambition
There's a hunger still unsatisfied
Our weary eyes still stray to the horizon
Though down this road we've been so many timesThe grass was greener
The light was brighter
The taste was sweeter
The nights of wonder
With friends surrounded
The dawn mist glowing
The water flowing
The endless riverForever and ever
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A glazed look and I was on the road to ruin
The music played and played as we whirled without end
No hint, no word her honour to defendI will, I will she sighed to my request
And then she tossed her mane while my resolve was put to the test
Then drowned in desire, our souls on fire
I lead the way to the funeral pyre
And without a thought of the consequence
I gave in to my decadenceOne slip, and down the hole we fall
It seems to take no time at all
A momentary lapse of reason
That binds a life for life
A small regret, you won't forget,
There'll be no sleep in here tonightWas it love, or was it the idea of being in love?
Or was it the hand of fate, that seemed to fit just like a glove?
The moment slipped by and soon the seeds were sown
The year grew late and neither one wanted to remain aloneOne slip, and down the hole we fall
It seems to take no time at all
A momentary lapse of reason
That binds a life to a life
The one regret, you will never forget,
There'll be no sleep in here tonight[video]
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don't mind. Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime.""I never said I was frightened of dying."
Rachel Fury, Durga McBroom und Maggie Taylor waren m. E. die besten Backgroundsängerinnen von Pink Floyd...
Ich persönlich werde die Tour niemals vergessen, in meinem ganzen Leben nicht.
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I want to live in a world of light
I don't want to live in a world that's heartless
I want to live in a world of sight
Well you know, I want to make the world turn aroundLiving in a world of justice
Living in a world of shame
Living in a world of freedom
Living in a world of pain
Well you know, I want to make the world turn aroundTurn the darkness into light
Turn the hunger into life
Turn the wrong into right
Put an end to the strife
Turn the blindness into sight
Save a human life
Make the world turn aroundI want to live in a world of gladness
I want to know what your heart is made ofDon't want to live in a world of sadness
I want to live in a world of love
Well you know, I want to make the world turn aroundLiving in a world of justice
Living in a world of light
Living in a world of freedom
Living in a world of sightI want to send a message
To every boy and girl
I want to send a message
About the world
We got to build it up
Stop tearing it down
We got to build it up
Make the world turn around -
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ZitatAlles anzeigen
Bombardier Inc.’s announcement Saturday that it was launching two new aircraft to add to its Global family of high-end, ultra long-range business jets has left one lingering question: How much will it cost the company to develop them?
Steve Ridolfi, Bombardier Business Aircraft president, was guarded in discussing the price tag associated with launching the Global 7000 and Global 8000 in an interview Sunday. But he did describe the planes as “major derivatives” of the manufacture’s existing Global family of aircraft with new wings and engines.
But Cameron Doerksen, National Bank Financial analyst, noted that the fuselage design is largely the same as the other aircraft and will have Global Vision flight deck, which is almost complete.
“Thus, while the cost to develop the new aircraft will be material, a portion of the design and development is already effectively completed,” he said in a note to clients.
Because of the complexity involved in the project, Benoit Poirier, Desjardins Securities analyst, ventured the development costs should fall between that of a derivative and an all-new plane.
“We believe that this project is a complex derivative of existing Global aircraft and thus assume that the cost of development should be between US$300-million (cost of a derivative) and US$1-billion (cost of a clean-sheet design),” he said in a note to clients.
Read more: http://business.financialpost.com/2010/10/18/que…/#ixzz13uAguWxt -
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Ich bin mal gespannt, ob die GE- Version vor der RR- Version ausgeliefert wird....

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Naja ganz nett, aber ich denke daß die Zukunft der 747-8 eher im Frachtbereich liegen wird, als im Pax-Bereich.....
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Schön das wir uns mal einig sind
Kommt selten genug vor......
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Wie wäre es denn mit diesen beiden:
http://www.leaderaviation.com/Aircraft-for-S…raft/?rid=42159
http://www.aviationbusinessindex.net/aircraft_details.asp?aircraft=3617&comp=27120Gut, sie sind "etwas" teuerer,dauert die Spendenaktion halt ein bisschen länger...aber immerhin stehen die schon in Deutschland...

Gelächter....
Wenn, dann richtig, denn aus vollen Hosen ist gut stinken.....- KLICK!
- KLICK!
- Es geht auch billiger, da relativiert sich die eBucht- Möhre im Preis-Leistungsverhältniss, gelle.....??
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Stefan: Wenn man schaut, wie im Nachbar- Fred über Winglets diskutiert wird, ist es schon verwunderlich ( oder vielleicht auch nicht), warum Accusim und A2A nicht sooo viel Aufmerksamkeit bekommt.....

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Zwischen Trent 970 und 972 ist immernoch nen Unterschied.
Was noch neben den 2000 lbs mehr Schub??Mann schläfst du eigentlich nie?
Wenn ich zum Frühstück im Netz meine Zeitung lese, dann sieht man das eben.Und anscheinend hat er auch nen Youtubeimplantat oder sowas.
Nö, ich kann nur mit Google und Konsorten umgehen :zunge: :zunge: -
Und noch schöner kein RVSM, kein 8.33 Spacing im Funk.....

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Zitat
Qantas lässt seine A380 weiter am Boden
"Öl, wo es nicht hingehört"
Die australische Fluggesellschaft Qantas hat bei drei ihrer aus dem Verkehr gezogenen Airbus A380 Öllecks im Triebwerk festgestellt.Die Airline hatte nach dem Triebwerkausfall und der Notlandung einer voll besetzten Maschine in Singapur vergangene Woche auf Empfehlung des Triebwerk-Herstellers Rolls Royce achtstündige Tests mit den Trent-900-Triebwerken durchgeführt. Dabei sei "Öl gefunden worden, wo es nicht hingehört", wie Qantas-Chef Alan Joyce sagte. "Wir können noch nicht sagen, welche Teile des Triebwerk unserer Ansicht nach das Problem sind."
Neben dem bei dem Zwischenfall kurz nach dem Start in Singapur schwer beschädigten Flugzeug bleiben damit auch die anderen fünf Qantas-Airbus A380 bis auf weiteres am Boden. Drei stehen in Los Angeles, drei weitere in Frankfurt, Sydney und Singapur.
"Dies sind neue Triebwerke in einem neuen Flugzeug", sagte Joyce. "Die sollten solche Probleme nicht haben."
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